§ 1
Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy P.W. Agnes, dostępny pod adresem internetowym https://pwagnes.pl prowadzony jest firmę PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PRODUKCYJNO - HANDLOWE "AGNES" - TERESA MOTYKA NIP 7941000875, REGON 650129130
wpisaną do CEIDG prowadzonej przez ministra właściwego ds.
gospodarki.
- Niniejszy
regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb
zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem
Sklepu Internetowego.
§ 2
Definicje
- Konsument
- osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca - osoba fizyczna
prowadząca działalność gospodarczą pod firmą PRZEDSIĘBIORSTWO
WIELOBRANŻOWE PRODUKCYJNO - HANDLOWE "AGNES" - TERESA MOTYKA wpisaną do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7941000875,
REGON 650129130.
- Klient - każdy podmiot dokonujący
zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka
organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje
zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą,
która korzysta ze Sklepu.
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://pwagnes.pl
- Umowa zawarta na odległość
- umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania
umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej
obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby
środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
włącznie.
- Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie
- oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub
Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto - konto klienta w Sklepie,
są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o
złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia
- interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie
Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk
– element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i
modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży
- umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a
Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży
rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie
usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: Majdan Sieniawski 254, 37-534 Adamówka
- Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@pwagnes.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 795 015 007
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: Poniedziałek-Piątek g. 8.00 – 14.00.
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca
w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu
spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną
Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania
Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w
asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z
postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych
osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez
zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich
złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT). Ceny zamieszczone
przy Produktach nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki,
ponieważ informacja na temat całkowitej wartości zamówienia jest
prezentowana w sposób wyraźny i jednoznaczny po wybraniu przez Klienta
formy dostawy i płatności.
- Sklep nie stosuje domyślnych opcji z ukrytymi płatnościami.
- Na
końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za
Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i
usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w
trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli
związania się Umową Sprzedaży.
- Gdy charakter przedmiotu Umowy
nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości
końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie
obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi
pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie
Produktu.
§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie
- Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.
- Osoby, które nie ukończyły lat 18 mogą korzystać ze sklepu internetowego za zgodą rodziców bądź opiekunów prawnych.
- Osoby
rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów
podają swoje dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie przez
Sprzedawcę na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.
-
W celu potwierdzenia prawidłowości danych podanych podczas
rejestracji w sklepie internetowym, klient otrzymuje wiadomość e-mail z
prośbą o potwierdzenie danych.
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz
rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: Imię,
Nazwisko, adres e-mail.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
-
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i
bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez
wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za
pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
-
Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
- Jeżeli
wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić
Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz
adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki
(sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne
niż dane odbiorcy Zamówienia,
- Kliknąć przycisk “Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”,
- Wybrać
jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu
płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8
pkt 3.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Paczkomaty InPost,
- Przesyłka kurierska InPost, przesyłka kurierska InPost pobraniowa,
- Odbiór osobisty dostępny pod adresem podanym w §3 p.1
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność PayU
- Płatność za pobranie
Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie
Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim
złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w
Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu
Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie
otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez
przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na
podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej
Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu
Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia
Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości
e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta:
-
płatności przelewem Klient obowiązany jest do dokonania płatności w
terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w
przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
-
płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany
jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 7 dni od dnia
otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru. - Jeżeli
Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie
wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z
zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez
Klienta podczas składania Zamówienia.
- W przypadku zamówienia
Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania
dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich
Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
- W
przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt
będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie
Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo
poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości
e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty
elektronicznej Klienta.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
- W
przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Klientowi wszystkie
otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy,
niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w
którym Sklep został poinformowany o decyzji klienta o wykonaniu prawa
odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu
takiego samego sposobu, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla
niego z żadnymi kosztami. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności
do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument
ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy na swój koszt – niezwłocznie,
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od
Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na
adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
- Prawo
odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje między innymi Klientowi
będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub
służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb ( art. 38 Ustawy o
Prawach Konsumenta).
- Jeżeli Konsument korzystający z prawa
do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy
zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest
zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
- W przypadku, gdy Umowa sprzedaży obejmowała więcej
niż 1 Produkt, zaś Konsument odstąpił od Umowy sprzedaży jedynie w
części (w zakresie niektórych Produktów objętych Umową sprzedaży),
Sprzedawca jest uprawniony do dokonania zwrotu kosztów dostawy
proporcjonalnie do zakresu, w jakim Konsument odstąpił od Umowy
sprzedaży. W takim przypadku Sprzedawca zwraca Konsumentowi taką część
kosztów dostawy, jaka odpowiada liczbie zwracanych Produktów w stosunku
do łącznej liczby Produktów objętych daną Umową sprzedaży.
- W
wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie
koszty zwrotu Towaru, czyli koszty przesłania Towaru do Sprzedawcy.
- Konsument
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Adres na który Klient dokonuje zwrotu towarów to: Sklep Internetowy P.W. Agnes Majdan Sieniawski 254, 37-534 Adamówka.
§ 11
Reklamacja i gwarancja
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta,
jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są
określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w
Kodeksie Cywilnym. Wyłącza się odpowiedzialność z tytułu rękojmi,
jeżeli Klientem nie jest Konsument.
-
Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Konsument ma prawo:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od
umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności
dla Konsumenta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony
lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość
obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
-
żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca
jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć
wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę
usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast
wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu
do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe
albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem
proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów
uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie
stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie
narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna.
-
Zaleca się, aby zgłoszenie reklamacyjne Produktu zawierało: (1)
informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaj i data wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu
doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o
obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) dane
kontaktowe składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy
rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę, aczkolwiek nie jest to wymóg
złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji.
- W zakresie składania reklamacji Konsument może skorzystać z
formularza reklamacyjnego udostępnionego przez Sklep, aczkolwiek nie
jest to wymóg złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji.
-
Reklamacja może być złożona na przykład pisemnie na adres określony w
par. 3 lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: biuro@pwagnes.pl. Złożenie reklamacji w podany
wyżej sposób ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez
Sprzedawcę, aczkolwiek nie jest to wymóg złożenia, rozpatrzenia lub
uznania reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji
Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w
powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za
uzasadnioną.
- W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do
reklamacji Konsumenta lub do wykonania uprawnień Konsumenta wynikających
z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy,
Konsument zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu
na koszt Sprzedawcy na adres określony w par. 3 Regulaminu. Jeżeli
jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego
zamontowania dostarczenie Produktu przez Konsumenta byłoby niemożliwe
albo nadmiernie utrudnione, Konsument poproszony zostanie o
udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w
miejscu, w którym Produkt się znajduje.
- Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi,
jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania
Produktu Konsumentowi. Jeśli wada została stwierdzona przed upływem roku
od dnia wydania Produktu domniemywa się, że wada lub jej przyczyna
istniała w momencie sprzedaży.
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe
informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na
stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona
konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod
następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php - Konsument
posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument
uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z
wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze
Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z
dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148
z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w
sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
-
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu
między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy
powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów
(m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym, Bezpieczeństwo danych
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane
osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli
Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
-
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu
dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator
udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub
pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W
przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu
płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia
zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu
powyższe płatności w Sklepie internetowym. - Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie
danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży
skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Zakupy w
sklepie pwagnes.pl zabezpieczone są szyfrowanym połączeniem SSL.
Szyfrowaniem objęte są dane osobowe przekazywane podczas składania
zamówienia, rejestracji i logowania.
§ 14
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i
dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację
postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca
poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W
sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient
ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem
unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:
zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu w ciągu dnia,
wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego,
wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,
przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych w sklepie
realizacji dużych zamówień w osobnych partiach.